خرابکاری کردم

خراب کاری کردم

تو خانواده ما سفید مو تو سن کم ارثی هست ولی من شانس اوردم موهام

دورتر سفیدی پیدا شده.

داداش اولیم 40 سالشه  موهاش اکثرا سفید شده داداش دومی 30

سالشه اونم موهاش دارن سفید میشن اجی هام هم همینطور همشون

سفیدی موهاشون زیاده.....

 منم از حالا 5 الی 6 تار سفید اونم جلوی موهام پیدا شده یبار مادری حنا

گذاشت سرم تغییر رنگ گرفتن

چند وقت پیش خانمه کنارمون سوپری داره اومد پیشم گفت پیر شدی موهات

سفید شدن کلاس گذاشتم گفتم نه چند تار موهامو رنگ یخی کردم

حالا دیشب خیر سرم رنگ مامان که قهوه ای تیره بود برداشتم اندازه یه  کف

دست زدم جلو موهام نمیدونم نیم ساعت شد یا نه رفتم شستم حالا موهام

رنگشون روشن شده

گه زدم بهشون رفت حالا نمیدونم چکارشون کنم

+مهر گذشته عروسی پسر خالم بود یه دستی به ابروهام کشیدم صبحش

اومدم دفتر خانومه سوال کرد عقد کردی

الان اگه موهام ببینن فضولیشون گل میکنه

+حالا خوبه موهام هیچ وقت بیرون نبودن اگه الان محجبه میشدم دوباره سوال میکردن چی شده

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.