امان از دست داداش سومی

قبل از هر چیز همگی بیایین اعلام حضور کنین که زنده هستین

و پخ پخ نشدین جا ببعی

من میدونم شما بچه زرنگین فرار کردین

اونایی هم که بی من کباب خوردن کوووووفتشون بشه


دیشب دایی اینا اومدن خونمون همون دایی که سال گذشته گفتم

از بالای درخت گردوافتاد داداش دومی اینا هم بودن احوالش پرسید

گفت دایی سرت بهتره خوب شدی که تعریف کرد که

جدیدا رفته پیش دکترش براش یه چند تا آزمایش نوشته محض اطمینان کامل ....

دایی بنده خدا سواد درست درمونی نداره خوب اون زمان مدرسه ای نبوده

مکتب بود  گفت برام ازمایش دیابیت با پریسات وچند تای دیگه نوشته ....

به دیابت میگفت دیابیت به پروستات هم گفت پریسات

واااااااای یعنی افتضاح کرد داداش سومی بس سوال کرد دایی ازمایش

چی دادی؟بنده خدا نمیدونست داره فیلمش میکنه اونم تکرار میکرد

نمیدونستم جلو خندمو بگیرم داداش خودش که ریلکس نشسته بود

که یهو داداش دومی بحث عوض کرد با تعجب گفت نیگاه اینا برنامه تلویزیون گفت

یکی از بازیگرای تنهایی لیلا بود که گفت چه چاق شده بازم این دست بردار نبود

تا اینکه دایی متوجه شد گفت دیابت ولی به رو خودش نیاورد

من خودمم بعضی وقتا شیطون میره تو جلدم تکه کلام میگیرم ولی فقط از مامانم

ولی گناه دارن اذیتشون نکنین


واما امروز یه خانومه ای که خونشون چند تا کوچه بالاتر از خونه ما هست  

منتظر بود کفاش کفشش اماده کنه همین جا بود زنگ زد به پسرش

که یکی از قوام مرحوم شوهرش فوت کرده که ماشین برام بگیر

برم پیششون  همین لحظه یه مرده هم همینجا بود نگو به حرفاش گوش میداده

صحبتش که تموم شد گفت:

من میرسونمت خانومه گفت نه پسرم میاد ..

خانومه کفشش گرفت اومد گفت تو ماشینش نشسته نمیره میترسم زنگ زد

به پسرش که بیاد دنبالش اونم نمیتونست جایی بود گفت میرم خونه اگه

بیاد دنبالم یه کتک درست حسابی میزنمش

چقدر زمونه خراب شده وقتی یه زن مسن بترسه 

واااااای به حال .....

وااالا چه پررو تشریف داشت این اقاهه چطور به خودش اجازه داده

حرفای دیگران گوش بده

بگم فرهنگش صفر بوده مخش تعطیل بوده یا شیرین میزده


نظرات 13 + ارسال نظر
هم راز سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 14:30

عجب..خیلی ممنونم بابت این لقب

خواهش میکنم قابل شمارو نداشت

هم راز سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 10:08 http://yek-nafar-dar-hamin-nazdikiha.blogsky.com

عزیز من با کامنت خود شما در وبلاگم ؛ اومدم به وبلاگتون
اوکی.

شومایین خانوم شکمو یادم نبود خیلی خیلی خوش اومدی

هم راز دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 18:00

رجوع شود به خط آخر نوشته

اهوووم اون اقاهه
اون که معلومه فرهنگ صفر بده
حالا هم راز ادرست میزاشتی بد نبود اا
خواننده خاموش نباش روشن باشن

هم راز دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 16:04

بی فرهنگ و پررووووو بوده!

هییییییییییییییییییی کی بی فرهنگ و پرووووو بوده ؟

mooty پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 10:46 http://dj-mooty.blogsky.com/

من کباب نخوردم خخخ دوس ندارم

کباب نخوردی
هر چی خوردی چون بی من بودی کوفتت نشه

الی سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 14:18 http://mohsenelham.blogsky.com/

خخخخخ شوهر کردی یاد میگیری نقشه های خاک برسری یعنی چیه...هچند الان بچه قنداقم میدونهخخخخخخ.....آخی خدا نگهدار خرما باشه...منم تاز عمه میشم...یک هفته دیگه دنیا میاد.....

اوعه تا شوعر خخخخ
حالا نمیشه بگی چیه؟
به سلامتی عمه میشی چقدر حس خوبیه عمه شدن
ولی چه چه گناهی کرده عمه همه قسم جون عمه میدن خخخخخ

الی دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 09:44

خخخخ نقشه های خاکبر سری.....عزیزم...شوخی کردم...منم کلی با داییم شوخی میکنم دایی ها همشون عشقن....
خدا نگهدار سنجد جون باشه.....بعد از سنجد چی میشه؟؟؟؟؟

میشه بگی خاک بر سری چیه یعنی خاک میریزن ب سرشون
فداااای تو عزیزم بعد از سنجد میشه خرما خخخ

الی یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 12:30

سسسللللااااامممممممممممممم خوفی گلم....نه عزیزم اون آقاهه براش نقشه کشیده بود حق داشته بترسه...منم جاش بودم میرفتم یه کتک مفصل به پسرم میزدم...خخخخخ
عزیزم به داداش سومی بگو این کارا چیه شوخی شوخی اونم با دایی جان.....زشت به خدا برو با کوچکتر از خودت شوخی کن...خخخخخ امان از دست این داداشا....
موفق پیروز باشی....
راستی نی نی جدیدتون حالش خوب؟؟؟؟

سلااااااااااا م عزیز دل من خوفم تو خوفی چطوریایی؟
نقشه ؟ وااای خاک وچوک یعنی چه نقشه ای من بچه سر ب زیرم میشه بگی چه نقشه ای؟
عزیزم داییم خودش ازون فیلماش هست وقتی بیاد خونه دیگه اینقدر حرفا ختتده دار میزنه
همه ریسه میرن از خنده
نی نی مون از کنجدتبدیل شده به سنجد خخخ
خدا رو شکر خوبه

سمیرا یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 07:49 http://tehran65.blogfa.com

به پیر زن هم رحم نمیکنن

زمونه.بد زمونه ای شده سحر...بدااااااااااااااااااااا

یه چیزایی دور و برم میبینم شرمم میشه

سمیرا ننه اون زمان ما ازین خبرا نبود بد زمونه شده
بــــــــــــــــــــــــد زموننه ای شده بـــــــــد (ایکون سحر 100 ساله )
واقعا شرم هم داره

سمیرا یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 07:48 http://tehran65.blogfa.com

بعضیا با مزه صحبت میکنن ...مامان بزرگ منم وقتی فارسی

صحبت میکنه یه لهجه ی ترکی ای قاطی حرفاش میاد

انقده خوشم میاد...با نمک تر میشه اون لحظه مامان بزرگ

واااااای من عاشق لهجه ترکی با کردیم
خدا حفظش کنه مامن بزرگت
سمیرا ازش ترکی یاد بگیر

کلاغ دمسیاه شنبه 4 مهر 1394 ساعت 20:14 http://mardetanha44.blogsky.com/

منم گردو ایخام ..زود تند سریع برفس بیاد

نخور گرمی میکنی کلاغی
برا کلاغا گردو خوب نیس

خانوم خونه شنبه 4 مهر 1394 ساعت 14:32 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام خانوم...خوبی /الان وقتشه واست اسپند دود کنم که اومدیکجایی تو؟نمیگی دلمون تنگ میشه عزیزم؟
پس حسابی دایی بیچاره رو سوژه کردید و خندید...از دست شماها....

سلااام خانوم گل
فداا شوما خوبی
وااای مرسی عزیزم بترکه چشم حسودام
من اینجام تو کجایی....
قربون اون دلت برم من بیا اینم
اره والا این داداش افتضاح کرد

mooty شنبه 4 مهر 1394 ساعت 14:06 http://dj-mooty.blogsky.com/

سلام عجقمم!
مرسی ابجی تو خوبی؟عید توهم مبااارک.
آره گوپسند کشتیم.
خخخ بیچاره داییت.
آره جامعه واقعا خراب شده.

سلام عجیجم
فداااا منم خوبم عید تو هم مبارک
کباب کووووفت بشه
هییی دایی بنده خدا
خراب چه خرابی ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.