دلخوشی یعنی با مامانت بری خرید

خلاصه بعد از 1 سال با مادری عصریررفتم خرید  چه حالی داد ....

هر وقت میگفتم میخوام فلان چیز بخرم آجی دومی میگفت هر وقت خواستی بری خرید

به خودم بگو میام همراهت دیگه مادری با پای درناکش کجا میبری ..

منم بچه حرف گوش کن قبول میکردم

ولی ته دلم میخواست مادری همراهم باشه چون خوب خرج میکنه پسندش قبول دارم ....

دوهفته بود که میخواستم با اجی برم کفش بخرم هر دفعه برا اجی کار پیش میومد

تا اینکه موفق شدم ب ارزوم رسیدم با مادریم رفتم کفش خریدم....

بله چهار تا کفش همزمان خریدم

هنوزم هنگم هیچ وقت 4 تا کفش همزمان نخریدم 

رفتیم کفش فروشی اولی پسند نکردم ولی خودش همون مغازه  اولی خرید کرد برا خودش

رفتیم دومی پسند نشد مغازه سومی بازم پسند نکردم ولی یکی پوشید به پاش میومد

گیر دادم  برا خودش خرید.......

مغازه چهارمی یه کفش دیدم پوشیدم گفتم خوبه ؟

گفت اره میخوایی اون یه نمونه هم بپوش منم از خدا خواسته پوشیدم

اندازه  یه ابی با یه صورتی ..

مادری گفت تموم گفتم نه مجلسی هم میخوام راهی مغازه پنجمی شدیم  هی نگاه کردیمو کردیم

تا به یکی چشممون افتاد پوشیدم خواست حساب کنم یکی دیگه دید مادری گفت :

اینم خوبه پوشیدم گفت میخوایش دوباره ذوق گفتم اره ....خخخخخ

اول فک کردم با اون میخواد تعویض کنه گفت میخوایی هر دوتا بردار..

خیلی پرو پرو گفتم اره هر دوتا خریدم خخخخ

اقای فروشنده ذوق کرد گفت هنوز میخواین خخخخخخ

مبخواستیم برا مادری بخریم ولی پسند نشد....

خرید با مادریم خیلی خوش میگذره پسند خوبی هم داره هر چی بخوایی

اگه جنسش خوب باشه میخره ....

هیییییی بازم نمیشه شکلک گذاشت (ایکون گریه عصبی)

نظرات 7 + ارسال نظر
خانوم خونه سه‌شنبه 3 آذر 1394 ساعت 08:51 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام سحر جونم...خوبی خانومی؟
صبح بخیر . . . چرا اینقده کم پیدا شدی....دلم تنگ شد واست

سلام عزیزم خوبی
الان میگم شبت بخیر
کار کار کار هیییی
میام بهت سر میزنم عزیزم

عجب مامان باحالی و عجبتر از اون چه دختر کمرویی
سایش همیشه رو سرتونقدرشو بدون عزیزم
لینکی

فدااااااای تو عزیزم
خدا همه مامانا خفظ کنه

سمیرا یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 10:20 http://tehran65.blogfa.com

چه مامان با حالی

حالا مامان من باشه میگه :

یکی بس هس

بله ماییم دیگه
خو راست میگه مامان سوری باید ب فکر زندگیت باشی زن خونه ای دیگه

negar جمعه 29 آبان 1394 ساعت 14:54 http://zanekhoshbakht.blogsky.com/

درک می کنم. مامانت اخلاق خریدیش شبیه مامان منه. حیف که دیگه ایران نیستم. اما بهترین خاطره هام با مامانم خریدهامونه وقتی با کلی پلاستیک و پاکت بر می گردیم.

فداااااای تو عزیزم ...
مامانا همشون گل هستن
خیلی کیف میده بری خرید باهاشون
الان کجایی که ایران نیستی عزیز؟
هر جا هستی خوش باشی عزیزم...

خانوم خونه سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 09:18 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام سحر جونم...خدا رو شکر دیگه کسل نیستی...
ایشالله یکیشو میخری و حسابی با هم دوس می شید....
پرنده ها خیلی شیرینن سحر...

سلام عزیز جان ...
خوبی
انشاالله در اولین فرصت مناسب باید یکی بخرم
فدااااا

الی یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 12:02 http://mohsenelham.blogsky.com/

سلام عزیزم...چه خبرت اوییی.....آخوندا انقدر ولخرج نیستنا...باید سلوک ساز باشی از الان تمرین بفرما تا عادت کنی ....سو استفاده کن.....موزی.....مامان من بود میزد یکی پس کله ام که دختر باید بساز باشه و فلان و فلان....
خدا واست مامی جون رو نگه داره....خدا عمر با عزت بهش بده سایه اش همراه بابائی بالا سرتون باشه تا ابد....

سلام عزیز دل ...
خبری نیس همه چی خوبه...
اخوند بی اخوند من سلوک ملوک سرم نمیشه خرج میکنم ...

تو اگه پس کله ای بخوری حقته نوش جونت دست مامانتم درد نکنه
فداااای تو عزیزم خدا همه مامانا حفظ کنه

خانوم خونه یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 03:53 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام خانومی...خوبی؟
ای جانم...خدا حفطش کنه واست عزیزم.........4 تا؟؟؟؟؟؟؟
ماشالله مبارکهههههههههههههههههههههه

سلام بانو فداا خوبم خوبی
قربونت عزیزم خدا همه مامانا حفظ کنه
اره 4 تا
ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.