سیب یعنی سلامتی ..

دیگه از اسکن کردنام  چیزی نمینگارم که کلافم کردن

روزی 20تا اسکن میکنم اگه برگشت نخوردن دوباره 20تای دیگه خودم خسته نمیکنم والا

خوبه بعد از این همه پست کسل کننده اعصاب خوردی یه پست سلامتی بزارم

بله سلامتی اونم از نوع سیب خوردن

جدیدا هم فتوا دادم که سیب بخورید از همه فریادها بالاتر هست

از تابستونی که رفتیم ییلاق سیب هامو چیدیم هر وقت منو ببینی در حال سیب خوردن هستم

وقت بی وقت سیب تو دستمه نیس واسه سلامتی هم خوبه

دیشب داشتم سیب میخوردم که بابا خندید بهم گفت اگه سیبا تموم بشن تو چکار میکنی ؟

گفتم هیچی میریم میخریم

حالا واقعا سیبامون تموم بشن چکار کنم ؟

یعنی زنده میمونم ؟

ولی تموم نمیشن هرچی بخورم تا اخر اسفند سیب داریم

ولی خوشمزها تموم شدن اون ترش مزه ها تموم شدن


نتیجه تصویری برای سیب

نظرات 3 + ارسال نظر
mooty چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 23:35 http://dj-mooty.blogsky.com/

دعا میکنم قحطیه سیب شه!
منم عاااشق سیب ترشم اومم طمم افتاد ولی خب ب جرات میتونم بگم خیلی خیلی خیلی وقته ک سیب نخوردم.نه ک گدا گشنه باشیما
ولی اصن دس و دلم ب سیب خوردن نمیره میدونی؟
راسی یادم رفت بگم بووووث دلم برات تنگیده بود عجق کشل خودم

تو دعا کنی نچ نچ دعات مستجاب نمیشه
حسودیت شه هنوز سیب داریم
تو دعا کن کنتور قبول بشی
عزیزم خودت داری میگی گداا حیف که دورم وگرنه یه شب جمعه نذری سیب برات میاوردم
سیب خیلی خیلی خوبه بخور حتما
قربوووووست تو خوبی منم دلم تنگیده بود برات

سمیرا چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 08:40 http://tehran65.blogfa.com

خوب کاری میکنی ...بی اهمیت باش گاهی

...............
آره سیب برا سلامتی خوبه ..اونم سیبای درختای ویلاتون


منم الان دلم از این سیب درختیای ایضا : باغ شما خواس

هیییی خوااااهر
سیب سلامتی هست
سمیرا جون امسال هم تموم شد جدی تابستون با علی بیایین خیلی خوشحال میشم
سیب هم هست تابستون
زبونت ببر داخل دختره لوس

خانوم خونه سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 17:50 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام سحر جون . . . خوبی عزیزم؟
نوش جونت...سیب واقعا خوشمزس...
این همه سیب چیدی واسه دوستات نمیخوای بفرستی...

سلاااام عزیز دل خوبم تو خوبی عزیزم ؟
فدااااای تووو
حتما حتما
انشاالله سال دیگه الانه که دور شد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.