خوشحالی یعنی فردا تولدته

خوشحالی یعنی این فردا تولدته

خوشحالی یعنی میدونی کسی تولدت یادش نیس خودت بی مقدمه بگی امروز چندمه درجوابت

بگن 26 تو هم بگی  پس چیزی تا 29 به فکر باشین تولدت یه نفریه بگن از کی ؟

تو هم بگی از خودم

خوشحالی یعنی خودت هم تاریخ تولدت دقیق بلد نباشی

شک داشته باشی 29 تولدته یا نه بری شناسنامتو نگاه کنی ببینی 20 هستم

ولی به روی خودت نیاری

خوشحالی یعنی بیایی مانتو سال گذشتو بپوشی بیایی سر کار ببینی چقدر کوتاه شده

قدش با آستینش..

چند شب پیش داداش دومی با زن داداش خونمون بودن بی مقدمه از داخل آشپزخونه

صدای داداش زدم گفتم امروز چندمه گفت 26 چرا ؟گفتم پس چیزی تا 29 نمونده

به فکر باشین تولدمه ....

گفت مگه توآذری هستی گفتم بله با زن داداش سری تکون دادن یه لحظه شک کردم

رفتم شناسناممو نگاه کردم دیدم 20آذر هستم ولی به روی مبارک نیاوردم

از امروز منتظرم ببینم هدیه ای میاد یا نه

  صبی خواستم بیام دفتر رفتم مانتویی که سال گذشته این موقع خریده بودم

 کتون هست ازش کلی مواظبت کردم فقط یبار شستمش از آخرین باری که شستم

دیگه نپوشیدم صبی که پوشیدم توجهی بهش نکردم اومدم دفتر دیدم چه کوتاه

شده قدش با آستیناش کوتاه شدن قبلا تا روی زانوم قدش بود حالا شده بالا زانو

خودم دلخوش کردم گفتم کوتاه نشده چون تولدته قدت بلند تر شده


                 نتیجه تصویری برای خوشحالی یعنی فردا تولدت باشه



نظرات 7 + ارسال نظر
مسعود شنبه 5 دی 1394 ساعت 13:19

حاجی سلام
تولدت مبارک
انشاالله یکصدمین سال زندگیت را جشن بگیری
------
یلداتون هم مبارک

سلام .....
باید بگم من حاجی هنوز نشدم شما دعا کنین حاجی بشم
الان چه وقت تبریک گفتنه
بزار بشمرم ببینم چند روز گذشته
در هر حال ممنونم لطف دارین شما ..

mahsa دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 12:31

اثر همنشینی با توئه دیگه
25 به بعد رو من میگم اخرش

اگه همنشین بودی الان باید حوری بودی چرا نیستی
خدا خیرت بده من گفتم 29 چرا میگی سال گذشته آخر اذر گفتی ؟
هااااا دیدی بگو با کی هم نشین شدی که کلا گیج میزنی

خانوم خونه دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 09:20 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام عزیزم . . . خوبی سحر جون؟
ای جانم تولدت مبارک ایشالا 120 ساله بشی دوست عزیزم...
از دست تو...که تاریخ تولدت خودت یادت نیست و اشتباه کرده بودی...یعنی عجب اعجوبه ای هستی دخترجان

سلااااام خانوم ..خوبی عزیزم
من خوبم
فداااای تو عزیزم
مرسی مرسی لطف داری
از دست من ؟
خو یه سالا بزرگتر شدم تاریخ تولدم یادم رفته سال به سال کلا فراموش میکنم

من یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 10:19 http://meslehichkass.blogsky.com/

مبارکت باشه عزیزدل

فدااااااااای تو عزیز جان

الی یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 09:17 http://mohsenelham.blogsky.com/

سیلام...خوفی...بدجنس چرا نگفتی که تولدت گذشته هان؟؟؟؟زنگ بزنم لو بدم.....
خخخخ بابا جون من تو که دیگه سنی ازت گذشته مگه تو سن رشدی که قد بکشی مانتوت کوتاهت بشه....احتمالا و یقینا جنس مامنتوت خوب نبوده آب رفته.....حالا در هرحال برای بار دوم تولدت مبارک عزیزم...ان شاااله تو زندگی به هرچی میخوای برسی....

سلوووووم خانم خبیث...
من گفتم بهت خودت حواس پرتی حواست کجاس خدا میدونه
بچه میترسونی بیا لو بده
من نه هنوز جوونم تو شک ندارم پیر ندارم شدی
جنس مانتوم هم خیلی خیلی خوب هست اصلا نمونه این پیدا نمیکنی کتان اصل هست
نه مثل پالتو سبزه تو که بنجول باشه
قربووووونت عزیزم بیا ماچت کنم
مرسی عزیزم

vahid یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 08:46 http://vahidmahmoodiyan.blogsky.com

سلام و عرض ادب
مبارک باشه
لبتون خندون و دلتون گرم صفای حضرت حق

سلام و دروود
ممنونم
لطف کردین

mahsa شنبه 28 آذر 1394 ساعت 15:39

بابا من قاطی کردم ، تا جایی که یادمه پارسال اواخر اذر اومدیم برا تبریک یعنی اون موقع هم نمیدونستی بابا تو دیگه کی عستی
تولدتتتتتت مبااااااارک

عزیزم تو کلا قاطی هستی
مگه الان آخر آذر نیس 20 با 29 هم آخر آذره
بیا برامن شفاف سازی کن آخر آذر از نظر تو چندمه ؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.