درووووغ

چرا همه دروغ را بیشتر قبول دارند تا حقیقت ؟

هفته گذشته یه آقایی اومد ازین سیم کارتهایی که الان جدید اومدن دایمی هستن ولی قسطی

باید هزینش بدن خرید براش فعال کردم رفت 24 ساعت طول میکشه که قسط اول به حسابش

بره و سیم کارتش دوطرفه فعال بشه ولی چون به جمعه خورد 72 ساعت طول کشید .

دیشب اومد گفت سیم کارتم قطع شده هزینش نگاه کردم بدهیش بود 350 هزار تومن

اصلا نتونستم جلو خندم بگیرم آخه سیم کارت هفته گذشته خریده 46 هزار بودم ولی 350هزار

تومن با قطر حرف زده اون قاطی بود منم میخندیم

حالا صبحی دوباره اومد میگه دیشب همه بهم خندیدن اومدم یه خط تهرانی بگیرم ارزون تر بشه

میگم فرقی نداره هزینت همون میشه رومینگتو فعال کن ...

میگه کی فعال میشه سیم کارت خط تهران الان بگیرم فک کردم اعتباری میخواد گفتم:

الان فعال میشه وقتی سیم کارت گرفت آورد دایمی بود فعال کردم بهش دادم گفتم:

24 ساعت دیگه فعال میشه ..

گفت الان گفتی فعال میشه توضیح دادم براش که 24 ساعت طول میکشه

پول به حسابت بره باور نکرد

رفت پیش جناب داداش سوال کرد جناب داداش هم خیلی محترمانه بهش دروغ داد گفته

الان فعال میشه خوشحال اومد گفت که سوال کردم گفته الانه

حالا خوبه سیم کارتی که هفته گذشته گرفت 72 ساعت بعد فعال شده

پیش من میان همه چی حقیقت میگم که بعد نیان اعتراض کنن ولی جناب داداش دروغ

به خوردشون میده نم پس نمیدن

چند وقت پیش جناب دادش رفته بود تهران داداش اولی میگفت:

مشتریهاش همه عقدهاشون رو سر شاگردش خالی کردن میومدن دنبال گوشیون این بنده خدا

هم راستش میگفته که آقای ....نیس اوناهم نق میزدن سرش

ولی خودش همچین دروغ های قشنگ آبداری میده حرفی ندارن

نظرات 6 + ارسال نظر
علی.ali پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 12:17 http://donyababa. blogfa.com/

رفتیم و کس نگفت ز یاران که یار کو؟
آن رفته ی شکسته دلِ بی قرار کو؟
چون روزگار غم که رَوَد رفته ایم و یار
حق بود اگر نگفت که آن روزگار کو؟
چون می روم به بستر خود می کشد خروش
هر ذرّه ی تنم به نیازی که یار کو؟
آرید خنجری که مرا سینه خسته شد
از بس که دل تپید که راه فرار کو؟
آن شعله ی نگاهِ پر از آرزو چه شد؟


وان بوسه های گرم فزون از شمار کو؟
آن سینه ای که جای سَرَم بود از چه نیست؟
آن دست شوق و آن نَفَسِ پُر شرار کو؟
رو کرد نوبهار و به هر جا گلی شکفت
در من دلی که بشکفد از نوبهار کو؟
گفتی که اختیار کنم ترک یاد او
خوش گفته ای ولیکن بگو اختیار کو؟

ممنون از حضورتون علی آقا
ولی من حوصله متن های بلند بالا ندارم
کاش ادرس سایت یا وبتون صحیح مینوشتین خدمت برسم چون باز نمیشه
خوش باشین

خانوم خونه پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 08:32 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام خانومی...صبح بخیر . . .
قربون ادا بازیات خل بازیات منم تا دلت بخواد خل بازی درمیارم...به دل نگیریا دارم شوخی میکنم عزیزم...
خوشحالم که خوندی...واقعا ارزش خوندن داره

سلام بانووووو الان میگم عصر بخیر
فدااااااای تو
دختر ادا بازی درنیاره حرص نده دختر نیس خو شلغمه
ممنونم عزیزم

ارش چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 19:56 http://arash00000.blogfa.com

اسمشون اینه...
حصین ابلیس..
هیچکس...
یاس...
ارمین 2afm

اینا چین
فارسی بنویس

الی چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 10:08 http://mohsenelham.blogsky.com/

خخخ دروغگو دشمن خداس....

الی بیا راستش بگو اینو کی یادت داده

vahid سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 08:06 http://vahidmahmoodiyan.blogsky.com

سلام و احترام
چیزی که از این پست برداشت کردم فقط این بود :
زینت سُخن، راستگویى است.
برقرار باشید و مسرور

سلام و ادب
به قول خودت عافرین عافرین اصل مطلبو گرفتی
میگم ترشی نخوری حتما حتما چیزی میشی
خوش باشی

خانوم خونه دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 21:51 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام عزیزم...یلدای تو هم مبارک...
یه ماچ فقط؟
باید هزار تا ماچم کنی والااااااااااااااااااااااااااااااااا
ای بابا ملت الان همه دروغگو شدن خواهر جان

سلااام خانوم خونه
یلدای تو هم مبارک
تو این گرونی یه ماچ هم غنیمته فک هزار تا ماچت کنم همه رژلبام پاک میشن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.