هییییس خوابه

ساعتای 8 /30بود یه خانمه گفت خانوم این تعمیرات موبایل ساعت چند بازمیکنه گفتم :

9به بعد اجازه گرفت که میتونم بشینم اینجا ؟گفتم بفرمایین راحت باشین ...

بعدچند لحظه رفت دوباره اومد گفت میتونم من یه چرتی بزنم اینجا گوشیم دادم تعمیرات

گفتهیه ساعت دیگه اماده میشه دیشبم نخوابیدم بازم گفتم رحت باشین

الانم چادرش گرفته روصورتش لالا کرده

هییییییس بیدار میشه

من اروم صحبت میکنم با ارباب رجوع که بخوابه ولی این مردم انگار فاصله چقدر زیاده با بلند گو

حرف میزنن

قدر منو بدونین چقدر مهربونم

نظرات 9 + ارسال نظر
الی سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 09:46

شیمیایی نه بمب اتم که صدا دارم باشه....خوب همه از این کارا میکنن هرکی بگه من نمیکنم چوپون دروغگو.....

بی عدف
من این کار نمیکنم خخخ

الی دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 13:03

وای عزیزم مردم از خنده بترکی دختر صبحب روحم شاد شد....
جات بودم یه سرو صدایی چیزی از خودم در میاوردم بترسه....مثلا بادی چیزی از خودم تخلیه میکرم....

خداااایا شکر که باعث خنده تو شدم یه کار مفیدی انجام دادم
این سگرمهات باز شده همچین اوقات تلخ بودی با عسلم نمیشد خوردت
الی منظورت همونه یعنی شیمیایی میزدم
نچ نچ من مثل بی عدف نیستم

mahla یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 15:28 http://crazys.blogfa.com

ســــلام دوســــت عِِِِِِِِِِِِِِزیـــــــــــزمـ

خوشـــحال میــــــــــشم بهـ وبـــــ تازهـ ســازمـونـ ســـــــــر بزنِِِِِِِِِِــــــــــــِد و در صـــــــــورت توافــــــــــق لینــــــک اطــــــــــلاعـ بدیـــــــــــــن
نـــــــــــظر فرامــــوشـ نشـــهـ
متشـــــــکر
مهــــــــــلا

. . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
@...............@..........@............@@@@@.........@ @@..........@@......@.....@......@.........@......@.....@ @.@........@.@....@.........@....@.........@....@.........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@...............@....@.........@ @....@..@....@....@.........@...............@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@...............@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@.........@

سلااااااااااام
ok
سرمیزنم

mooty یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 11:40 http://dj-mooty.blogsky.com

خخخخ مهم نی ابروی خودت میره خخخ
درضمن باو این پسرخاله های من از عمه هام با من دشمن ترن خخخخ
خیلی حال دادن اون خودنیا خخخخ
شیرینی خبری نی خخخ
تازه هدیه هم نخریدم واس تولدشون خخخخخ نمیخرم باو اونا مگه چی میخرن واس من؟ خخخ
ینی اینقزه من بامرامم خخخخ ینی اینقده خخخ

خخخخ ابروی تو هم میره میگن چه دختر منحرفی خخخخ
عمه که دیفونه فقط قسم دروغ بخه جونش میخورن
یعنی عمه میخوایی عروسش بشی بادابادا مبارک کللللللللللل
عروس عمه
کوفتت بشه بازم خوردنی ها
اره دیگه تو باید واسه پسر عمه بخری

گل صحرایی یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 01:39 http://www.ninigolo1393.blogfa.com

ای شیطون مخ مردمو کار میگیری ناقلا

من شیطون ؟
بابا اون مخ منو داشت دلیت میکرد

گل صحرایی یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 01:36 http://www.ninigolo1393.blogfa.com

اوووومگیلاس میدوست اونم شکوفش

شکوفه گیلاس خاله هست مهدیا جون

mahsa پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 17:44

سلام سحر جونی
خب امروز از وب جدیدم پرده برداری کردم برا دوستام ولی چون دیر ب دیر میای وب گفتم خودم میام ادرسو بدم بهت ..کاکائو یادت نره ها

Http://sedayebaroon.blogsky.com

سلاااممم مهسایی خوبی ججر
بسلامتی اومدی بلاگ اسکای ..
چشم چشم حتما میام کاکائو هم میارم ولی ققول نمیدم شاید تو راه دووم نیاوردم خوردمشون

گل صحرایی پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 14:53 http://ninigolo1393.blogfa.com/

چرا وبت واسم باز نمیشه
فداتم که
ممنون عزیزم
آرومتر حرف بزن مهدیام خوابه

چون نیتت خالص نیس باید با سلام صلوات وارد شی
قربووون تو
بلند حرف میزنم شکوفه گیلاس بیدار شه ماچش کنم

mooty چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 23:28

خخخخخ بلع خانوم قرار میذارن به به خخخخخ
نگران نباش باو خخخخ فوقش جیغ میزنی میگی وای وای مردم مزاحم دزد فقط صداتو تقویت کن خخخخخ
جواب کامنتتو همونجا دادم خخخ اینم تایید نکنیا یوهویی خخخ

قرار
من قوی ام نگران نیستم نترس تو
صداااا دارم توپ خخخ
آخ حواسم نبود یهویی تاییدش کردم خخ

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.