خوشبختی یعنی خندیدن بابا مامانت

بعد از این چند روز نگرانی ترس امروز ظهر  یه لحظه خیلی احساس 

آرامش کردم و واقعا از ته دل خوشحال شدم سه نفرمون باهم خندیدیم  خنده مامان بابام دیدم  خدایا ازت میخوام هیچ وقت شادی ازمون نگیر بتونم کاری کنم خنده رو لباشون ببینم.....

آبگوشت گرم کردم برا نهار بابا راستش گرم نه آتیش شدن

ازشون بخار میومد بابا گفت :چقدر گرمشون کردی بخار میاد 

ازشون گفتم با با پتو  بیارم بخور بدی خودتو  که دیدیم خندید 

ذوق کردم ...

بعده نهار گفت این کتم سردی هست اون یکی بیار بپوشم 

گفتم : بابا بیا ژاکت بپوش گرمتره  قبول نکرد گفت برا وضو 

سخته بازم حرف خودم زدم  گفتم بدون استین بپوش اوردم

انداختم گردنش پوشید مرتبش کردم خیلی خوشتیپ شد 

بغلش کردم دستم گذاشتم رو شکمش گفتم مثل مهندس ها 

شدی بابا  قربوتش برم دوباره خندید .. 

مادری هم خندید گفت زانوهاش مثل چی هستن ...

الهی دردش به جون من بیاد زانوش درد میکنه ولی سکوت 

کرده ...

خدایا ارامش قبل بهم برگردون .....

نظرات 10 + ارسال نظر
mooty سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 16:52 http://dj-mooty.blogsky.com/

شلغم هستم خوشوقتم!

چغندر نیستی

الی یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 09:00

سلام سحر جونم....الهی من قربون اون بابات بشم...عاشقش هستم.....خیلی خیلی ماه...نمیدونم چرا انقده به دلم نشسته بابات...ان شاالله که همیشه سلامت باشه سایه اش بالا سرتون باشه....همیشه شادو خوشحال باشی....
دعا کن با خبرای خوش بیام پیشت عزیزم.....

سلام الی جونم خوبی ؟
عزیزمی فداااای تو
خدا همه باباها حفظ کنه سایشون بالا سر ما بچه ها باشه
یه عکس ازش گرفتم تو مغازش با همون تیپ برات میفرستم قربونش برم خیلی ناز شده ...
انشاالله که با خبرای خوب میایی همه چی درست میشه ...

الی یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 08:56

خخخخخ...حالا این یارانه چی هست که اهقده مردم به خاطرش خودشونو میکشن...بابا خدا روزی رسونه.....اینا هم تا تقی به توقی میشه میگن یارانتون رو قطع میکنیم.....خخخخخ شده یه عامل تهدید برا انجام کاراشون
وای سحر درکت میکنم...چقدر آدم اونموقعه کلافه میشه...آدم میخواد خودشو خفه کنه.....منم دیروز درگیری زیاد اشتم....چه میشه کرد...کار کردن یه خانوم همین سختی ها رو داره...عاقایون دوتا داد میزنن ....اما ما چی؟؟؟؟

رایانه اخ ببخش یارانه
همون چیزی که به نفس مردم بسته هست قطع بشه الفاتحه
این یارانه که تا اخر عمر مردم نیس اینم خیلی خیلی زحمت بکشه تا پایان اسفند هست سال جدید بعید میدونم خبری از یارانه باشه ...
فهمیدن مردم بسته به یارانه هستن سریع میگن قطع میشه یارانه والاا
الی باورت نمیشه بغض گرفته بودم اشکم میخواست در بیاد دیگه خیلی جلو خودمو گرفتم
چه میشه کرد ....

گــ✿ـــل صحرایی پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 22:43 http://ninigolo1393.blogfa.com/

نه چک زدی نه چونه عروس اومد تو خونه
پسر داری؟

کللللل عروس دار شدم
حالا که دخترت گرفتم عروسم دعا پسر دار بشم یعنی اول باباش پیدا بشه

خانوم خونه پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 11:35 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام عزیزدلم...
الهی الهی....
ملت نمیدونن عذاب وجدان چی هست خواهر جان...
اره عزیزم قراره شکایت کنه...خدا رو شکر عکس تووش نداشت اصلا...

سلام خانوم گل ..
الهی که دزدش پیدا بشه ...
خوبه که عکس نداشتین اصلا گوشی برا عکس نگه داشتن امنیت نداره ...

AfsoOn چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 21:18 http://mylovelyworld2016.mihanblog.com/

ان شاءالله که همیشه به شادی و خنده و سلامتی باشه
عزیزم آپم

عزیزی
الانه میام..

خانوم خونه چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 17:44 http://www.ganje-man.mihanblog.com

الهی تنشون همیشه سالم باشه و سایشون 120 سال رو سرت باشه سحر...
الهی که همیشه شاد باشن و بخندن...
خوشبختی یعنی خنده پدر و مادر...

قربووووونت عزیزم
دلتون شاد لبتون خندون عزیزم

گل صحرایی چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 15:31

ان شالله سایشون همیشه بالا سرتقدرشونو بدون

فدااااای تو عزیزم
چه مادر زن خوبی داره پسرم

mooty چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 14:28 http://dj-mooty.blogsky.com/

میگم "خودم" برا تولد دوستم چی کنم؟

هیچی برو یه هدیه در حد 2 میلیون بخر براش ببر
یه قر هم بیار

mooty چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 14:23 http://dj-mooty.blogsky.com/

خب خداااروشکر!
گوجی ووج مووجی
ایشالله زانوی پدرت هم خوب میشه زودی تو فقط خنگ بازی درنیار دپرس نشو خخخ

گوجی موجی ووجی جوجی توجی پوجی
قربون تو اجی جونم
عزیزم دخترو خنگ بازی خنگ بازی در نیاره دختر نیس شلغمه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.