شاد باش

بزن بر طبل بیخیالی که آنهم عالمی داره

هر چی بزرگ تر میشی دلت هم بیشتر میگره از همه چی دلگیر میشی

از اطرافت از سن سالت دلت میخواد کودک باشی بری بغل اونی دوسش

دوری و اشک بریزی ولی بزرگ شدی باید بیصدا غصه هاتو دفن کنی ....

این روزا اصلا حال خوبی نداشتم به هر بهانه ای دلم میگرفت بغض میکردم

اشکم میومد ولی چنان لبمو گاز میگرفتم که این بغض سر باز نکنه ولی آخرش

چشام قرمز میشدن ....

کلا کلافه بودم نمیدونمستم باید چکار کنم میخواستم ظرف بشورم همین که

سمت ظرف شومیرفتم نمیدونستم باید چکار کنم فقط نگاهشون میکردم ...

بس فکر میکردم روز جمعه 4 بار سردرد گرفتم .

دیشب دوستم پیام داد بهم خوبی گفتم نه ..

بهم میگه دیونه ای به چی فکر میکنی الکی مخ خودتو خراب میکنی چی به

داشته هات فکر کن میگم داشته هام چیه میگه تن سالم خانواده خوب

کار چی کم داری ؟

بهش میگم آرامش میخوام اعصاب ارومی میخوام در جوابم میگه توکل کن توکل

چیزی که من ندارم هی ناشکری میکنم ...

حرف خوبی دوستم گفت مثبت فکرکن فکرای خوب کن چیزی که اصلا نمیتونم

گفت شاد باش تا میتونی از زندگی لذت ببر ....

خلاصه دیشب با گریه بد گفتن به خودم  به همه چی غر زدن خواب رفتم

و خیلی خواب دیدم..

تعریف نمیکنم صبی که تعبیرشون خوندم خوب تعربیشون

ولی اینا قرار نیس برای من تعبیر بشه

از امروز میخوام شاد باشم زدم به بیخیالی ظهری هندزفری گذاشتم تو گوشمم

صدا هم تاآخر بیخیال همه چی همه جا شدم

واسه اون جشن کلا بیخیال شدم نمیرم تا ببینم چی میشه یا خوب میشه یا بد


نتیجه تصویری برای میخوام شاد باشم

نظرات 13 + ارسال نظر
خانوم خونه دوشنبه 9 فروردین 1395 ساعت 21:34 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام به روی ماهت...خوش اومدی ...چرا اینقدر دیر اومدی بی ادب...دلم تنگ شده بود واست عزیزم
قربونت بشم من...خوش میگذره؟همه چی خوبه؟
امیدوارم همیشه شاد باشی سحر جونم...
فدای خوبیات

سلام عزیزم خوبی خوشی ....
وااای من چقدر مهربونم دلش برام تنگ شده من الان تو افق محو شدم
فداااای تو همه چی خوبه خوب هست
قربونت عزیزم
شاد باشی لبت خندون

کیانوش جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 04:27 http://eshgh72jeza.blogfa.com/

ممنونم از حضورت .
بازم بیا.
عید هم پیشاپیش مبارک عزیز .
عشق کجا بوده ایشالله پیدا کنم کسی رو که دلم خون نکنه

خواهش..
عیدت مبارک
دل خون کردن که از واجبات هست
انشالله که مشترک مورد نظر یعنی همون شخص رو پیدا کنی

گل صحرایی چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 23:32 http://ninigolo1393.blogfa.com/

قالبشوتو هم عین این دخمره خوجملی؟
شاد کن وبتو دلم گرفت

حسود چشم دیدن قالبمو نداری
بله که خوشگلم
شادنمیشه

گل صحرایی چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 22:41 http://ninigolo1393.blogfa.com/

چشمت منور شد بالاخره؟
اشک چی؟ناراحت چی؟نبینم غمتو مادرشوهری61871

مادر شوهر فعلا این روزا کم حوصله هستش
این عدده چیه مادر زن

ZahRa ❤ MahDi چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 12:48 http://mylovelyworld2016.mihanblog.com/

سلام خوبی؟ چه خبر از مسائل امنیتی؟

سلام خوبم خوبی خانوم گل ؟...
مسایل امنیتی فعلا هیچی خبری نیس

. . . سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 22:45

اره نداری ولی خودت عمه ای ...
من ندارم ولی عمه هم نیستم مث تو ...
نه تورو خدا بده ؟ التماس میکنم ؟ همچین میگه رمز انگاری داره از رمز گاوصندوق بانک مرکزی میحرفه خب نده مهم اینه که واسه کی رمز دار میذاری ....
نه راحت باش الکی خوش باش اموراتت بگذره ...

عمه خودت خودت خودت
حوصله کل کل ندارم

خانوم خونه سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 18:41

سلام خانوم گل خوبی عزیزم؟
چشم به فکرش هستم
ببخش عزیزم کامنتت به کل بخاطر مسایل امنیتی سانسور شد
شاد باشی عزیزم
همیشه خنده رو لبات باشه مثل شکلک های کامنت سانسور شدت

ZahRa ❤ MahDi سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 18:37

آره واقعا هم باید بیخیال همه چیز شد، نباید سخت گرفت

دقیقا هرچی سخت بگیری سخت میگذره
ادامه کامنتت بخاطر مسایل امنیتی سانسور شد

الی سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 10:50

میگم اینا همه اش نشونه ی عشق....عشق عزیزم...اره درست شنیدی...ع...ش...ق....
میگم سحر عاشق شدی خودتم نفهمیدی...حالا بگرد ببین عاشق کی شدی.....خخخخخخ
گاهی بیخود و بیجهت ادم دلش میگیره...هی بهونه داره دلش....دنبال یه تلنگر...سحر منم تو زندگیم خیلی افسرده شده بودم تا اینکه خدا نی نی رو بهمون داد...گاهی خدا جونم تو مرحله ای از زندگی چیزهایی رو به ادم میده که وقتی خودتم فکرشو میکنی میبینی تو اون شرایط واقعا نیاز داشتی به اون چیزی که خدا بهت داده...میخوام بگم که خدا حواسش بهمون هست....

عخش
اگر دیدی جوانی این جور حالی داره بدان عاشق شده خبر نداره
هر چی گشتم رسیدم به آخونده عزیزم
هی عزیزم مارو چه به عشق عاشقی
عزیزم هیچ کار خدا بی حکمت نیس ولی هودمون بنده ها صبر نداریم عجول هستیم
هر چی خدا بخواد همون میشه ....

کیانوش دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 02:55 http://eshgh72jeza.blogfa.com/

سلام خوبی .
وبت قشنگه .با لینک موافقین بگین
پیش منم بیا

سلام خوبم خوبی .؟...
اینو جدی گفتی ؟خودت فهمیدی یا کسی بهت گفت ؟
الان میام

نوعروس عاشق یکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت 19:26 http://www.delyareman.blogfa.com

همیشه شاد باشی عزیزم

فداااای تو

. . . یکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت 06:34

آره ارواح عمه وسطیت ...
میخواستی رمز بدی که نمیذاشتی اصلا ...
تازه بخوای بدی هم ایمیل میکنی ...
پس بهونه نیار ...
دلتم خوش باشه به اینکه خودتو گول میزنی الکی خوش باشی ...

عمه ندارم اصلا
ارواح عمه خودت
رمز نچ نچ نمیشه داد
مگه چه نمیشه دل خودمو الکی خوش کنم همینشم خوبه

mahsa شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 19:40

خل و چل بازی در نیار ، برو دنبالشو بگیر ، گفتیم نترس نگفتیم که دیگه بیخیال شو کلا.

چشم مامان
حالا چرا میزنی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.