ویک سال گذشت ....

امروز تولد یک سالگی وبمه ....

حالا دست  دست دست خالی که یه قر هم بیارین خو

خیلی قر هم ندین نامحرم میاد میره

امروز 21 مرداد هست و جشن تولد یک سالگی وبم هست من با این وب

دوستای خوبی  پیدا کردم

با بعضی هاشون صمیمی هستم ومثل خواهرم شدن درسته که با بعضی هاشون

هم صمیمی نیستم ولی دوست که هستم .....

یه سال از تلخ شیرین نوشتم هر چی هم نوشتم حرف دلم و بدون سانسور

چون اینجا من خودم بودمو خوده خودم .....

نمیدونم چی شده جدیدا اصلا شوق ذوقی برا نوشتن وب اومدن ندارم .....

دلم تنوع میخواد هر روز تکرار روز قبل هست مثل سریال شده امروز خودشو میبینم فردا تکراش

نچ نچ نچ دارم نق میزنم امروز تولد وبمه نق ممنوع باید خوشحال باشم

که یه سال تونستم نوشتم در کنار دوستای خوبم سعی میکنم ازین ب بعد بیشتر بیام ....



نتیجه تصویری برای یه سالگی  وبم

نیومد نیومد حالا هم اومد.....

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.