بازی چه خوبه

حالم خوب بودا سر شب هم کلی شوخی کردم خندیدیم سر جیب پولی لباس بابا گفتم

هرچی پول داخل جیبت باشه مال من بابا مادری هم گفتن هر چی بود مال خودت

میدونستن چیزی داخلش نیست هااا

منم پیاز داغش زیاد کردم گفتم بابا برمیدارم هااا خیلی ریلکس گفت بردار .....

چون میدونستم کم میارم گفتم نه بابا چون پولا خیلی هستن من راضی نیستم نمیخوام

بعد هم داداش دومی اومد سر به سرش گذاشتیم که صبحش زود رفته سرکار 

کلی افتخار میکرد صبح ساعت 7 رفته سرکار چون همیشه ساعت 8 میرفت گفت صبحی همه

نگاهم میکردن ساعت 7 رفتنم

اما آخر شب که رفتم بخوابم رفتم تو فکر هی فکر فکر فکر که نتیجه این فکر کردنا شد یه

کوچلو دلم بگیره وتا ساعت 1 بیدار باشم صبح خواب بیافتم 8 بیام کار 

از صبحی حوصله هیچ کاری نداشتم هی میگفتم کاش برق قطع بشه برم خونه 

کلا  کسل بودم گوشی برداشتم هی چرخیدم داخلش به قول بابا شخمش کردم

وارد بازار شدم چند تا بازی دانلود کردم  سرگرم بازی شدم

کار چی ماشین سواری رو دریاب همچین سرعت  میگرفتم آخر سر هم داااااانگ تصادف میکردم

بسی روحمان شاد شد از کسلی در اومدم

...........

هر وقت دارم مینویسم از داداش اولی دومی سومی یاد آقا پویا (کلبه عشق )

میام چه حرصی میخورد از گفتن داداش اولی دومی سومی  هیییییی یادش بخیر

مهسااا یادته چه روزایی بود

حالا یارشو پیدا کرده دیگه نمیاد

نظرات 4 + ارسال نظر
mahsa پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 14:18

باشه برو دیگه دوست ندارم

خخخ نه بادم نیست
فقط یادمه اول تو بلاگ اسکای وب زدم یکی از بچه ها گفت بیا میهن
الان اینحام وب دارم ولی هنوز فعالش نکردم ، موندم بمونم یا برم

دوسم ندالی ؟
قهلم باهات
عزیزم تو نمون نه برو تو پادر هوا وایستا

خانوم خونه چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 21:09 http://www.ganje-man.mihanblog.com

ان شالله همیشه به بازی و خوشحالی عزیزم

قربوووووونت عزیزم

mahsa چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 19:13

پاشو برو به کارت برس دختر ، مردم چه گناهی کردن کارشون به تو افتاده
واقعا کووووووو
افرین تو نرو
سحر بلاگ اسکای خوبه ؟ راضی هستی ؟ من از اینجا راضی نیستم

نمیرم فقط فقط ماشین سواری
دخمل باشی میرم زن اخوندی میشم میرم هاااا
بله که راضیم خیلی خیلی خیلی خوبه اصلا میهن بلاگ کیلویی چنده؟
یادته گفتم بیا اینجا گفتی اونجا بهتره به حرف من که گوش ندادی

mahsa چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 18:50

اوهوم بازی یه وقتایی خیلی حال میده

بله بله یادمه ، واقعا چه روزایی بودا ، اره دیگه بعضیا زن گرفتن دیگه وقت نمیکنن به دوستاشون سر بزنن، میگم سحر تو شوهر کردی نری پشت سرتم نبینیا

میگم مهسا حالا کیه کارا مردم انجام با این بازی که نصب کردم
بله آقا عیال وار شده یا به عبارتی قاطی مرغا شده
هیییییی کو تا شوهر
نترس من هیج جا نمیرم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.