دفتر یا دادگاه

این روزا به لطف ثبت نام کارت ملی هوشمند حسابی سرگرم هستم

نه به اون روزا که بیکار بودم از بیکاری چرت میزدم نه اینروزا که مردم واسه ترس از قطع

یارانه میان کارت ملی ثبت نام میکنن

چیزی که به این مردم دیدم فقط کافیه بگن یارانه قطع میشه همه کار میکنن

از سال 93 که گفتن کارت ملی باید هوشمند بشه کسی دنبالش نرفت حالا گفتن یارانه قطع میشه

همه هجوم آوردن و یه بازار رقابت هم بوجود آوردن کافی نت کنار دفتر قیمت زده 2500 تومان

اون یه کافی نت اون سمت خیابون زده 5000 تومان منم که با انصاف همون قیمتی اعلام کردن

3000 تومان حالا اون کافی نت های جای دیگه نمیدونم فقط یه خانمه گفت فلان کافی نت تو فلان

خیابون 12هزار تومان میگیره بابا انصافت کجاس خو 12 هزار تومن

امروز  دوتا خانومه اومدن برا ثبت نام خدا بیشترشون کنه اصلا بچه نداشتن هر کدوم

6 تا بچه داشتن تا یکی یکی ثبت نام کردم چشام درد گفتن در همین گیر داد یه آقایی بعد یه خانوم

هم اومدن حالا 3 تا خانوم با یه آقا .....

اون خانمه هنوز نرسیده بود گفت من یه نفرم  شوهرم مرده اون مرده هم از روی ناراحتی گفت :

خدا رحمتش کنه که با حرفش بلا افتاد

خانمه شروع کرد  به بدی گفتن از شوهرش با یه صدای بلندی هم حرف میزد آخر متوجه شدم که

شوهرش میخواد بره ازدواج کنه اینو میخواد طلاق بده حالا اون دوتا خانم هم اومدن وارد بحث شدن

اون مرده هم وارد شد

همشونم قاضی شده بودن نظر میدادن دفتر شده بود عین سالن دادگاه

حالا منم مشغول ثبت نام از بلد حرف زدن ایناهم کلافه شدم

خانمه میگفت مردی نیس این با 3 تا دختر یکی 9 ساله یکی 4 ساله آخری هم شیر خواره

میخواد زن بگیره رفته همه چی زده بنام بچه های برادرش که مهریه نده

ولی بهش حق میدم میگفت بهش گفتم میخوایی زن بگیر برو بگیر حرف بد بهم گفتی هر کار

کردی میبخشم ولی طلاق نده بچه هام دخترن نمیخوام بچه طلاق بشن بزرگ بشن چی میگن

پشت سرشون پسر نیستن که مهم نباشه براشون ولی شوهر عین خیالش نیس

میگفت خدارو قسم دادم گفتم اگه میخواد طلاقم بده طلاقم مرگش باشه اینجوری میگن مرده

شوهرش نمیگن طلاقش داده بچه هام بچه طلاق نیستن

خدایااااااا خودت بینشون صلح محبت قرار بده همه جونا هم تو زندگیشون عاقبت بخیر شن .......


نظرات 16 + ارسال نظر
بانو(◕‿-) دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 13:53 http://khaterateman95.blogsky.com

خب ما هم بالاایه 18 سالیم هممون دیگه
توقع نداشتی دو سابه باشیم که :))))
ولی هوشمند نمی کنیم همین که هست :))))

عوض نکن وقتی رایانت قطع شد

بانو(◕‿-) یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 19:08 http://khaterateman95.blogsky.com

خانواده ما همچنان خیره...نمیریم هوشمند کنیم

عزیزم بالای 18 سال با اونایی کارت ملی ندارند باید ثبت نام کنند...

مسعود جوون یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 16:19

تو اونجا ثبت نام می کنی یا به حرفهای مردم گوش میدی ؟
بنده خدا اومده درددل کنه

ولی چه زن های هستند خداوکیلی
ادمهای اسرار خونه اش را که نمیاد برای همه بگه
خدا بهشون عقل بده

اعتماد به نفسو مسعود جوون
هم ثبت نام میکنم هم گوش میدم
هیییی دیگه کاسه صبرش لبریز شده بود که شروع کرد به گفتن
روز بعد دوباره اومد بهش گفتم که کار خوبی نکردی نمیبایس این حرفا بگی ...
انشالله که شوهرش سر عقل بیاد ...

mooty شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 23:34 http://dj-mooty.blogsky.com/

راستی تو نظرات منو تایید نمیکنی ها شیطون خخ
خخ ته استکانی خودتیو چشات خخ
ن این ی پسرخاله دیگم بود خخ
ما هم بفمون یروزه رفت خونشون
خخ چی درست کنم ناهار؟ من نیمرو هم میسوزونم خخخ تخم مرغو ک میشکونم نصفش میریزه رو خودم نصفش رو دیوار آشپزخونه آبشم پرت میشه تو تابه خخخ والا...

حسش نبود آجی جونی .....
من که عینکی نیستم معلم موشا
به به خانم میخوایم عروس کنیم بلدم نیسته نیمرو درست کنه

خانوم خونه شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 19:31 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام سحری...میدونی چیقدر اومدم وبت اصلا نه پستی نه جواب کامنتی....
چرا حال نداری عزیزدلم؟
چیزی شده؟

سلااممم عزیزم خوبی
حسش نداشتم اصلا ...
فدااای تو
اومدم حالا..

بانو جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 00:45 http://khaterateman95.blogsky.com

گفتن اگه هوشمند نشه یارانه قطع میشه؟
وای...وای بر ما مردم...
واقعا ما رو چی فرض کردن؟
یعنی چی اینجور تهدید
خیلی ناراحت شدم

آره تو سایت هم نوشته ...
میدونن چشم هم به یارانه هست خو

mooty پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 15:07

کجایی سرت شلوغه هااا ی سر ب منم بزن همشیره خخخ

همشیره خخخ
اهوم میام ...

mooty سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 21:42 http://dj-mooty.blogsky.com/

آخی!
خوبم اجی چخبرا؟ هوا چطوره؟ اینجا دما سه درجس ولی برف نمیاد پیر شدیم از بس ازین پنجره بیرونو دید زدیم خخخخخخخ

عخی ...
شکر که خوبی اجی
هوا اینجا بهاری ست زمستانی بهاری داره اینجا ...
ما که بکل بف نداریم...

AfsoOn سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 20:58 http://mylovelyworld2016.mihanblog.com/

سلام عزیزم، خوبی؟
من آدرسمو از بلاگفا به میهن بلاگ تغییر دادم، همون قبلیه است فقط با میهن بلاگ، اگه میشه آدرسمو درست کن، مرسی

+ آپم

سلام خانوم خوبم خوبی .؟
مرسی میام سر میزنم ..

گــ✿ـــل صحرایی سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 14:26 http://ninigolo1393.blogfa.com/

ثبت نام اولیش 2 هزار تومنه ها:پوزخند
دندوناتو واسه لپای دخملیم تیز کردی؟

نچ نچ 3 هزار تومن
بس لپای مهدیا جونی شیرین خوشمزه هست
امممم بخورمشون

الی سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 10:13

عشق خودمی...جون...بیا بوست کنم خستگی از تنت فرار کنه؟؟؟؟
پس این چند وقت حسابی داری پولدار میشیا؟؟؟؟
یه ذره از اون پولات به منم بده چهارتا بیشتر النگون ندارم میخوام بشه شیش تا
جون..............

فداااای تو عزیزجان ...
بوسم کن اول برو صورتت بشور بعد بوسم کن
نه بابا چه پولی خواهر همش 350 تومن شد
محسن خان باید برات بخره نه من

الی سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 10:11

بقیه نفرینم موند...
الهی بیوفته حوزه علمیه قم اونجا دستشویی شیخ ها رو بشوره زن گرفتن از یادش میره.....
الهی اسید بپاشه به جای حساسش نتونه زن بگیر....

الـــــــــــی بی عدف شدی
جای حساس دقیقا کجاس

الی سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 10:08

آخی الهی چقدر گناه داشت او زنه..الهی تو بیابون برهوت بیوفته این شوهرش...الهی بیوفته وسط حوزه علمیه قم....پدرشو در بیارن.....

بابا تو کشتی این مرده رو با این نفرینات

الی سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 10:06

یه سوالی آیا اولم بنده؟؟؟؟؟؟

نچ نچ
از آخر اولی

AfsoOn دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 20:16 http://mylovelyworld2016.blogfa.com/

سلام عزیزم، خوبی؟
آخی دلم برا خانومه سوخت بعضی از مردا چرا اینقدر خودخواهن و فقط به خودشون فکر میکنند؟
ان شاءالله که طلاق نگیرن و مرد هم بیخیال زن دیگه بشه و بره سر خونه و زندگی خودش

سلام عزیز دل خوبم خوبی
انشالله که سر عقل بیاد ...

خانوم خونه دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 17:52 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام خانومی...
نه اشتباهی پاک شد به بزرگواری خودت ببخش...
خب پس سرت گرم شده....
یعنی چی یارانه ش قطع میشه ؟یعنی هر کی ثبت نام نکنه قطع میشه؟چه مسخره بازی دراوردنا...
خب پس سرت گرم بود حسابی...
بیچاره خانومه...ایشالا خدا کمکش کنه

سلام عزیز دل ...
اشکال نداره عزیزم فدااای سرت
والا چیزی که تو سایت نوشته بالای 18 سالا اونایی کارت ملی ندارن
یارانشون قطع میشه
الهی که خدا کمکش کنه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.